یسنا جونمیسنا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

dokhtare naz

استخدام مامانی

1393/4/26 14:27
نویسنده : roghaye va kamran
69 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم. قربونت برم که نیومده خیر و برکتت اومد. آخه دو سه روزی هست که مامان به لطف خدا استخدام شدم. خیلی وقت بود که منتظر جواب استخدامیم بودم که بالاخره 22 تیر ، همون روزی که سحرش از قزوین برگشتیم به مامان زنگیدن و گفتن برم دنبال کارایه تشکیل پرونده و تعیین محل کارم. خداروشکر محل کارم هم نزدیک خونه است.راستی یه چیز جالب دیگه این که تاریخ استخدامم تو پرونده ام 21 تیر هستش که همزمان با روز تولدمه که خیلی واسمون جالب بود. من  و بابایی این روزا بخاطر مشغول شدنم خیلی خوشحالیم.گرچه هم واسه ی من خیلی سخته که این ماه آخرو برم سرکار و همش بشینم هم مطمئنا به دخترم خیلی سخت میگذره، اما ایشاا... که زیاد بهت فشار نیاد و این چن مدت رو هم تحمل کنی. این روزا که میرم سرکار وقتی برمیگردم یه جنازه ام. تمام بدنم درد میگیره آخه از ساعت 8 تا 4 بعدازظهر اونجام و همش میشینم. البته یک ساعتی وسطش استراحت میکنیم ولی واسه من تو این وضعیت یک ساعت خیلی کمه. وقتی میام خونه پاهام یه عالمه باد کرده که بخاطر نشستن طولانیه، هفته آینده نوبت دکتر دارم ایشاا... که چیز مهمی نباشه. فعلا همش دعا میکنم که جای دخترم تو دلم بد نباشه و بهش فشار نیاد. البته یه نگرانی دیگه هم دارم اونم مرخصی زایمانه که امیدوارم بهم بدن. خلاصه گوش شیطون کر همه چیز خوبه و ایشاا... خوبم بمونه. بوس بوسمحبت
 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان لیلا
27 تیر 93 14:06
بااااازم تبریک دووووست خودم ...هزاااار ماشالا به این دخمل خوش قدم ..مامانیش مواظب خودتون دوتا باشیا .. هواگرمه .. ایشالا خداجون که خودش جوووور کرده نگهدارتونه..
دایی میثم
3 مرداد 93 22:26
سلام ، خیلی خیلی مبارکه باور کن اونقد خوشحال شدم که نمیدونی ، ایشالله که با اومدن خواهرزاده ما زندگیت روز به روز با برکت تر بشه . شب خوش
زینب
19 شهریور 93 15:34
ماشالله..میگم که دخترا برکت خونه ن.قدمش مبارک باشه.استخدام هم مبارک مامان خشکلش..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به dokhtare naz می باشد