یسنا جونمیسنا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

dokhtare naz

وروجک مامان وبابا

1393/4/8 1:23
نویسنده : roghaye va kamran
74 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوباره به عسلم، نمیدونی چه حسه قشنگی دارم وقتی داری تکون میخوری، انقد شیرینه واسم که دوست دارم کل روز تکون بخوری و منم کل روز دستم روت باشه و تکوناتو ببینم. راستی الان نمیدونم وزنت دقیقا چقده ولی حدودا به طور طبیعی باید یه کیلو باشی، چون نسبت به قبل بزرگتر شدی تکوناتم شدیدتر شده و اگه موقعی که داری تکون میخوری نیگات کنم کامل معلومه. انقد دلم میخواد زیاد تکون بخوری ولی بیشتر اوقات خوابی یا تکونات خیلی کمه که زیاد معلوم نمیشه، خلاصه دلم لک زده واسه دیدن گل رویت. ایشاا... که سالم وخنده رو ببینمت. راستی بابایی هم یه عالمه بوس خوشکل واست میفرست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به dokhtare naz می باشد